2013. június 1.

TESZT+VÉLEMÉNY: Clearskin Professional Lehúzható Arctisztító Mitesszeres Bőrre Avon

Sziasztok Szépségek! :)
Az elmúlt hónapban vásároltam meg ezt a terméket, most megosztom veletek a tapasztalataim.


A megvásárlás előtt én mindig körbenézelődöm a blogokon, hogy milyen tapasztalatok vannak az egyes termékekről, viszont most nem találtam a neten sem leírást, sem véleményeket róla, csupán krém mánián találtam meg az összetevőket, és egy véleményt.



Így amolyan lutrira vásároltam meg ezt a terméket, gondolván majd csak lesz valami.


A doboza a már megszokott ezüst színű dobozka.


Kibontva találunk benne egy leírást, amiben arra hívja fel a figyelmet, hogy használat után ne nagyon menjünk napra, mivel van a termékben olyan összetevő ami fényérzékenységet okoz.
Használatra azt írja hogy vastag rétegben simítsuk a mitesszeres bőrfelületre.
A száradási időre 20 percet ír, utána válik lehúzhatóvá.

Legelső alkalommal az érettségi előtti este raktam fel az orromra. 
Első megfigyelésem az volt, hogy nagyon nehéz a gélt kinyomni a tubusból. Szinte passzírozni kell. Amint a bőrre kerül, nem nagyon tudjuk kenegetni, két perc után már elkezd megszáradni, és ha belenyúlunk, a ragadós zselé nem az orrunkon, hanem az ujjainkon landol.
 A macerás felvitel után vártam-vártam, hogy mikor szárad meg... Jóval túllépte a száradási idő a 20 percet. Olyan 45-50 percet vártam mire le tudtam rendesen húzni és nem maradt ragacsos a bőröm.
áfogtam arra, hogy biztos bennem van a hiba, lehet túl vastagon raktam fel.
 Lehúzáskor azt tapasztaltam, hogy a megszáradt zselé az apró piheszőröket is eltávolította az orromról. Nem tudom, hogy hosszútávon lesz e ennek káros hatása, hogy megerősödnek a pihék?

Csak nem lesz már Tunyacsáp orrom XD

Viszont használat után puhának éreztem a bőröm felületét.

Aztán lementek az érettségik és ismételten feltettem az orromra a terméket.

Jó kómás fejem ☺

Csak megtisztítottam az arcom, és felsimítottam a zselét a mitesszeres területre
A leírásnak megfelelően alkalmaztam, a zselét az orcák irányába simítottam, ezzel kis "fülecskét" csináltam, ami megkönnyíti a maszk későbbi eltávolítását. 


Csak később olvastam, hogy gőzöléssel fokozhatjuk a hatást. Úgyhogy azt majd legközelebb.
Igyekeztem vékonyabb rétegben alkalmazni, hogy gyorsabban megszáradjon, de így is 40 percet vártam mire le tudtam húzni. :/



És íme az előtte-utána képek. 
Az elhalt hámsejteket tökéletesen eltávolította, és a mitesszerek felső részét is (kicsit elhalványultak)
Használat után sokkal kellemesebb az orrom tapintása, sokkal simább.

Viszont a mitesszereket nem távolítja el teljes mértékben, és kicsit macerás a felvitele - száradási idő...

Úgyhogy összességében én  -osra értékelném ezt a terméket.


Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése