2012. február 14.

Avon mini rúzsok :)

Sziasztok Szépségek!
Ma egy "újdonságot" hoztam.


Tudom már nem újdonság, de csak most tudtam a bejegyzést megírni! :)Kérlek ne haragudjatok ezért!

Tehát a rúzsocskák:




Először csak ezt a két árnyalatot rendeltem meg, de a kampány végén még egy árnyalattal bővült a készletem. :)








Kb. a fele a métere a normál rúzshoz képest :) Tényleg nagyon apró :DD


Akár "anya-lánya" :DD


De a fejük ugyan akkora :)
Maxi rúzs mini csomagban :) 



A fényhatások nagyon rosszak, nem is nagyon akart kijönni az eredeti színük.





Abszolút elnyerték a tetszésemet! Főként a Rose Light lopta be magát a szívembe, mert az nem csillog! :)
Szerintem gyönyörűek, az ár is tűrhető volt. 649,-/db 
A 3-as katalógusban nem láttam de bízom benne kapható lesz még! :)

Ti próbáltátok már? Hogy tetszett?

5 megjegyzés:

  1. Mind a 3 gyönyörű! Szeretem az Avon rúzsokat, praktikus ez a kiszerelés!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz hogy a rendes ruzs méretet ilyen kis tokba tették,tök jól elférmindenütt akàr több db is.Gyönyörü az a peach.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek, csak kár hogy nincs egy tanácsadónő sem a közelemben. Tudom, lehetne netről is rendelni de az Avon az nekem olyan ... hmm...régi szép emlék, mindig imádtam lapozgatni a katalógust akár órákig is :)

    VálaszTörlés
  4. A rose light mennyire szép :o

    VálaszTörlés