2013. november 30.

Smink szalagavatóra

Sziasztok Szépségeim!

A múlt héten hazalátogattam; és egyben összekötöttem a kellemest a hasznossal.
Jó volt végre otthon lenni, nem csak folyton a tanulás és közben fel is kértek szalagozó smink elkészítésére.

Virágot még az előző iskolámból ismertem, alattam járt egy évfolyammal. Ő és az ő osztálya ballagtatott minket, úgyhogy szívesen elvállaltam. 
Ugyan nagyon meglepett a kérésével még szeptemberben, hisz én nem vagyok se kozmetikus, se profi sminkes, de nagyon szeretem széppé varázsolni az embereket, így aztán igent mondtam.

Az eredményt itt láthatjátok:


Sajnos csak egy képet tudtam készíteni közelről, azt is csak kapkodva a telefonommal, így nem a legjobb a minősége.


Nagyon csinos volt Virág!




Tele önbizalommal a meseszép ruhájában :)))

Nagyon örültem, hogy vele dolgozhattam, bízom benne neki is úgy tetszett az elkészült smink mint nekem! :)

1 megjegyzés: