2013. május 20.

TESZT+VÉLEMÉNY:Planet Spa Török Termál Rhassoul Agyagos Arcmaszk AVON

Sziasztok Szépségek!

Szeretném bemutatni nektek a kedvenc arcmaszkom. ☺



De előtte;
Emlékeztek még tavaly milyen volt a bőr az arcomon?
Hát én emlékszem...



Anyám... visszanézni is fáj... 

Sajnos egy éve igen csak csúnya volt a bőröm. De ez az elmúlt fél évben megváltozott ☺

Emlékszem továbbá arra, hogy milyen harcokat éltem át egy-egy tisztító, maszk, tonik kipróbálásakor és örültem ha ezek nem rontottak a helyzeten. 

Aztán tavaly a 15-ös kampányban az AVON bevezette a Török Termál termékcsaládját.
Először nem hittem benne, hiszen próbáltam már a Planet Spa maszkokat, de különösebb eredményt nem értem el velük.  Majd olvasgattam a neten, hogy jók a török termál-fekete szappanos termékek a problémás bőrre. 
Végül is kifogtam egy akciót ami keretében az arcmaszkot és a fekete szappant kedvező áron megszerezhettem, így úgy voltam vele, hogy maximum majd úgy járok mint a többi arctisztítóval.

DE nem így lett! Csodálatosan rendbe hozta az arcom, így a szalagavatómon már őszintén tudtam mosolyogni, és nem kellett 6 réteg alapozóval/korrektorral elfedni a pattikat.

Jelenlegi állapot :)

Sajnos a hegek még mindig megvannak, és az idegeskedés miatt előjött pár új pattanás, de már ez is csoda, ahogy most van :)))

Hetente 3x használtam eleinte, akkor nagyon szárított, de lehúzta a gyulladást. A zsírosodást is megállította. 
A javulás már egy héten belül látszott (sőt első használat után is éreztem hogy jobb)
A javulást követően egyre ritkábban használtam, hetente 2x, hetente 1x, aztán már csak akkor amikor nehéznek éreztem az arcom (ez utóbbi hiba volt, mivel elkezdtek visszaállni a régi állapotok)
Szóval maradtam a bevált heti 1-2 alkalomnál.

Egy kis nevettető:

Először csoki barna, majd ha teljesen megszáradt púderszínűre vált. Ekkor kell lemosni.





Úgy vettem észre, hogy nekem úgy vált be a legjobban, hogy előtte nem tisztítom meg az arcom, hanem a sminket letörlöm, rá az arcomra a maszk, majd száradás után leöblítem vízzel. Majd a normál arctisztító a maradék arcmaszk eltávolítására.  


Krémmánián olvashattok még véleményeket, továbbá az összetevőket is megtaláljátok:



Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése