2011. december 30.

Sminkem szilveszterre ?

Sziasztok!
Holnap vége az évnek! Nagyon sokat gondolkoztam hogy milyen sminkem, körmöm, hajam legyen.
A köröm már megvan -nemsokára jön a poszt-; a haj is már nagyjából körvonalazódott a fejemben, de a smink még nem biztos.

Próbának készítettem ezt! Ez még nem a végleges, mivel szeretnék még műszempillát és csillámport is felrakni!
És hogy mivel készült?
A húgom kapott egy Miss  Rose palettát karácsonyra és ezt próbáltam ki!


A szemem mozgó részét két részre osztva színeztem be: a belső részt  a paletta pirosítójával, a külső szemzugot pedig az alsó arany színnel.
A mélyítővonalra került a sötétbarnás szín, amit ha felkenjük a szemhéjunkra narancssárgás-rezes színűnek hat. (nem tudom miért) Még a középső arany színből raktam egy kicsit a külső zugba.
A vízvonalra ment a csillámporos fekete (?) zselé (?) vagy tus. Nem tudom mert tusnak túl folyékony, zselének meg túl sűrű. Mindegy, viszont könnyű vele dolgozni!

Nagyon meglepett hogy milyen fantasztikus ez a paletta! A festékek nem por állagúak hanem inkább krémesek! Nagyon szuperek! 
Egész nap a szememen maradt, nem állt össze, nem folyt el! Fantastic! :D
Ismét igazolódott hogy a Miss Rose szuper cuccokat kínál nekünk!

Ti milyen sminkben várjátok 2012-t? :)

1 megjegyzés: