2011. december 22.

Ha már mindenki akkor én is >.< Tag karácsonyra





1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Régebben mindig csomagolgattam, ebben az évben viszont kihagyom. A smink cuccokat aranyos neszesszerben ajándékozom a többit pedig mehet ajándéktatyóba! :)

2. Igazi fa vagy műfenyő
Amikor kicsi voltam mindig igazi fenyőnk volt. Meg volt a maga hangulata! Szerettem, de rengeteg volt vele a macera -ne is beszéljünk a lehullott tűlevelekről...- és akkor eldöntöttük hogy veszünk egy hatalmas műfenyőt! Azóta is megvan! :D Ugyanolyan mint az igazi csak egyszerűbb, és VÉDJÜK A KÖRNYEZETET!! :D 

3. Mikor díszited fel a fát?
24.-én reggel :) Rögtön ébredés után :D

4. Mikor „bontod le” a fát?
xDD Ez elég vicces mert olyan szépen szokott álldogálni, hogy egyik évben csak február elején szedtük le xDD De nem amúgy vízkeresztkor(vagy miaz)

5. Szereted a tojáslikőrt?
Srry, nem szeretem egyik likőrt sem :/

6. Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?
Minden évben megvolt a kedvencem! :) Nekem is a barbie-k és a babák voltak a kedvenceim!
Meg az is hogy olyankor a fa alatt tele volt mindenféle gyümölccsel-banán ananász mandarin gránátalma...- IMÁDOM MA IS!! :)

7. Van „betlehemed”?
Igeen :D Még én csináltam oviba, papírból. Tök cukii

8.Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Annak akit az osztályba kihúzok ilyenkor :) 
A családnak ismerem az ízlését, viszont az osztálytársaimnak annyira nem.

9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Közeli családtagoknak! Ők igazából mindennek örülnek... XD nem úgy mint én 

10. Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Szúrós, bojhos zokni brrrr... 

11. Elektronikus vagy postai képeslap?
Email-ek és képeslapok egyaránt! 

12. Kedvenc karácsonyi film?
Minden amit a TV-ben nyomnak, de az ami viszi a pálmát az a Reszkessetek betörők xD

13. Mikor kezdesz vásárolni?
Minél hamarabb annál jobb! Van hogy már valakinek júliusban megvan az ajándéka! (Akkor volt akcióó :)

14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Akartam, deee az olyan mintha egy emléket eldobnánk magunktól! Ezért meggondoltam magam.

15. Kedvenc karácsonyi étel?
Halászlé, sült hal, francia saláta, és sütemények!! 

16. Színes vagy sima fények?
sima, színes, villogós, csillogós.... bármi, mindegy igazából mert olyan vagyok mint egy 5 éves. Képes vagyok órákig nézni. 

17. Kedvenc karácsonyi dal?
Hát ha családdal kell énekelni attól feláll a hátamon a szőr!
De amúgy meg szeretem azokat amik nem csöpögnek és van ritmusuk (last christmas, shake it christmas... magyarok is jöhetnek)

18. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Ez jó kérdés. Utazni nem utazok, csak szaladgálok ide oda. Egyszer anyuéknál vagyok, aztán apuméknál, végül mamáéknál... :D

19.  Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Mindig is csillagot akartam >-< De csak ilyen csúcsos van, vagy csak oda tekerjük fel az égő sort.

20. Mikor nyitod ki az ajándékokat?
24.-én este, nagy családi vacsi, utána rohanás a szobába é őrült bontogatás xD

21. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
Az hogy szerintem az emberek ezt egy kicsit túl lihegik. Tény hogy jó ajándékot adni (még jobb kapni) de az amikor csütörtökön már nem tudsz bemenni a Tescoba,(nem beszélve az utolsó napról) az már kiakaszt -.- Mindenkire akkor jön rá a vásárlás mánia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése