2011. augusztus 16.

Gyerekkorom kedvencei :D

Sziasztok!
Engem Become Beauty hívott meg erre a játékra :) Kösziii ♥

Hát igazából én minden ételt megettem amit elém tettek kivéve: BORSÓLEVES, BORSÓ FŐZELÉK és a borsó minden formája xPP

De akkor most a legkedvesebb kajáim:



Leves: 

  • Gyümölcsleves: jó hidegen egy forró nyári napon :D Finom vanillia pudinggal kikeverve :))) nyammiiii
    A mai napig az egyik kedvenc ételem :) És ez az egyetlen olyan menzás kaja a suliban amiből akár 3 tányérral képes vagyok megenni :P
  • Arany színű tyúkhúsleves cérnametélttel  és benne a puhára főtt sárgarépa :D ajh már korog a gyomrom :OO
  • Frankfurti leves: sokan nem szeretik mert káposzta van benne, de én ezért imádom ♥
  • Halászlé: olyan jó apu féle :) És az volt a legjobb amikor mi fogtuk ki a halat is :P
  • Májgombóc leves :D
  • Paradicsom leves betűtésztával :DDD
Főzelék:

  • Spenót: abszolút :DD tükör tojással vagy kocka sajttal :P
  • Krumpli főzelék olyan jó tejfölös :PP
Tészták: (na ők a gyengéim) ☺

  • Bolognai spagetti,Milánói makaróni, Karbonara spagetti, Rakott húsos csőtészta :DD
  • Káposztás kocka
  • Túrós tészta <- a halászlé után
  • Diós vagy Mákos nudli :PP
  • Igazából minden ami tészta ♥
Húsok:

  • Rántott húsok
  • Sült húsok, hal :D
  • Szerettem(szeretem) még a párolt húsokat is
  • Házi kolbász :P
Aztááán még imádtam:

  • Barátfüle
  • Hússal töltött tészta :D olyanok voltak mint a kis párnák *-*
  • Fúrt Krumpli -> Nagy szemű krumplinak csavarosra fúrtuk ki a belsejét, megtöltöttük hússal és olajba kisütöttük :DD Apum specialitása :)
  • Brassói apró pecsenye kocka burgonyával
  • Rakott krumpli kolbásszal, tojással, tejföllel és sajttal a tetején
Köret:

  • Főtt rizs kukoricával vagy gombával, de a rizibiziből kipöckölgettem a borsót :DD 
  • Párolt zöldségek
  • És a burgonya minden formája :D -püré, sült-, szalma-, -saláta,... :D
Savanyúság:

  • Vegyes vágott savanyú 
  • Csemegeubi 3-6 cm-es :)
Sütemények:

  • Hájas kifliii
  • Mézes krémes 
  • Palacsinaaa *-* <- ezt már én magam is képes vagyok megcsinálni :P
  • Bundás alma nyamiii
  • Mindenféle kelt, hajtogatott tésztás sütemény :D
  • Sós rudacskák 
Édességek:
Azt le kell szögeznem hogy a szüleim mindig eldugták otthon az édességet, de én mindig megtaláltam hehe :PP
  • Kinder meglepetés: Apa mindig hozott mikor jött haza a munkából.A végére már annyi műanyag figuránk volt hogy egy egész doboz tele lett
  • Milka csoki olyan barackos kekszes :D
  • Gumicukiii főleg a kólás
  • Gömb rágógumik :DD
Fuh hát ennyi dió héjban! :DD
Köszi a meghívást Become Beauty :DD

2 megjegyzés:

  1. A kólás gumicukor nekem is nagy kedvencem volt (sőt még most is;) )

    Kaptam egy díjat, amit neked itéltem:
    http://parafeminas.blogspot.com/2011/08/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Nyami-nyami <3

    Tőlem is megkaptad ezt a díjat,fogadd sok szeretettel :) http://alanora.blogspot.com/2011/08/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés