2011. július 16.

A nyertes :)

Bocsibocsi hogy tegnap nem tudtam kihirdetni a nyertest de nagyon sok dolgom volt!

Tehát
A nyereményjátéknak több feltétele is volt, amivel tudtátok az esélyeiteket növelni :)

  • lájkolni lehetett fészen 
  • követni mint olvasó
  • szavazni a Max Factoros sminkversenyen
Ki hányszor élt a lehetőséggel annyiszor került a "kalapba"
(A képeket hitelesítés gyanánt készítettem)



Mindenkinek felírtam a nevét egy kis lapocskára :) Aki lájkolt 1x, aki követ 1x, aki szavazott 1x 
Így valaki 3 eséllyel is indulhatott :)



Aztán minden név ebbe a tálkába került :)

Jól átkevertem...

Kihúztam...


ééés...
a nyertes :)



BANDA LÍVIA :)
Gratulálok neked :)
Írj komit és megbeszéljük a részleteket :)

A többiek sem lettek elfelejtve :) Készülök még mással is :D A nevek megmaradnak!
Puszi mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése