2011. július 10.

Avon Extra Lasting termék család part 2

Már az előző postban is írtam erről a megújult termékcsaládról, és most ismét szeretném bemutatni 3 tagját!


Szemhéjtus:
Melléraktam a szempillaspirált is viszonyítási alapnak!
Nekem ez a tus nagyon bejött, mert filces, tehát nem kell ecsetekkel bajlódni mint egy zselés tusnál, és nem is megy ide-oda a hegye mint a folyékony tusoknak!
Csak annyit kell tenni hogy használat előtt felrázogatni, hogy a hegyébe menjen a festékanyag! Ha használat közben azt veszitek észre hogy már nem húz olyan szép vonalat ismét meg kell rázni!
És hogy milyen tartós? hááát... ugyanannyit maradt fenn a szemhéjamon mint a folyékony tus.
 Ha elkezdjük lemosni akkor először a színe kékre változik, utána pedig szépen letudjuk öblíteni a szemhéjunkról.
Akinek "zsírosabb" a szemhéja az mindenképp egy kicsit púderezze át a szemhéját és csak utána ezzel, mert azon szétcsúszna a smink. Sőt így nyárra is alkalmas ha szemhéjtus alá átpúderezzük a szemünket!

Próbát tettem hogy Alappal vagy Alap nélkül lesz-e szebb? Vélemény lejjebb!

Én megvoltam vele elégedve! Nem sokat vártam tőle, mert eddig nem nagyon "barátkoztam" a tusokkal, de meglepett hogy milyen egyszerűen de nagyszerűen lehet a tusvonalat meghúzni!
Az ára: 899,- most ha veszel mellé még egy Extra Lasting terméket!
Mindenkinek ajánlom, egy próbát igazán megér!

Még arra gondoltam hogy kipipálom ami igaz abból amit az újságban írnak!

  • nagyon precíz, tömör, de mégis rugalmas végével könnyen húzhat tusvonalat - pipa
  • optimális fedést és intenzív színt nyújt :) pipa 



  • kenődésmentes és érintésálló... hááát fél-pipa . Vélemény lejjebb

Szemhéjfesték stift:
Amikor kipróbáltam, akkor először azt gondoltam: Nem lehet rendesen elkenni a szemhéjamon!
Ajánlom mindenkinek hogy mielőtt használná a kezében 1-2 percig melegítse, mert mint minden stiftes változat így sokkal könnyeben kezelhető lesz!
Itt is tettem egy Alappal, Alap nélkül próbát! Vélemény lejjebb!

Nekem Perfect Petal árnyalatban van meg! Azért ezt választottam mert egy nappali sminket is szépen megtudok csinálni vele! Emellet még 7 csodás árnyalatban kapható!
Az ára: 999,-
Nekem tetszett, de én inkább szemhéjpúder párti vagyok! :) De biztos beszerzek még pár árnyalatot ebből!



  • friss élénk színeket biztosít hosszú ideig - fél pipa




  • selymen sima, csiilogó árnyalatokat varázsol a szemekre - pipa



  • érintés álló - fél pipa



És akkor a teszt:


A képen látszik hogy ahol használtam alapot a színek jobban kijöttek!

Viszont, csináltam egy érintéspróbát is!
Egy zsepivel elkezdtem nyomogatni, törölgetni mindkettő oldalt!
Ahol alap volt ott szinte AZONNAL lejött! :O
Viszont ahol nem volt alap szépen fennmaradt! :Q
Mondom wow... Erre nem számítottam.
Tehát ezek alá nem kell alapot raknunk, max a púder amit írtam.
szemhéjfestékstiftet még ALAPNAK ajánlom. Tehát ezzel alapozzunk a szemhéjunk és rá a púder állagú festéket! Nagyon tartóssá teszi!

Alapozó:
Én mindig mintát kérek, kipróbálom hogy melyik szín ami passzol a bőrömhöz, és hogy milyen érzés viselni!

Egy minta 1-2 alkalomra elég, tehát véleményt tudunk kialakítani magunkban, hogy valóban szükségünk van-e rá?
Az biztos hogy nyárra tökéletes és szerintem télre is; mert mint már a spirálnál is írtam ezek TARTÓS termékek és sem nagyon melegben, sem farkasordító hidegben nem folyik le, nem fagy meg az arcunkon xD

A tartósságát az én is igazolom, de nekem alapból zsíros a bőröm és elmaradt a "faggyú felszívás" amit ígértek. Enyhén csillogott tőle a bőröm, de raktak rá egy kis púdert és akkor már jó is volt.

Viszont lesz egy új megoldásom az olajos bőrre!  Kíváncsiak vagytok mi az?

Jó pont még az alapozó mellett hogy SPF 12-es faktort tartalmaz! +1 :)
Az ára: 1599,-
Viszont mivel én alapból nem vagyok alapozós úgy döntöttem én most ezt az alapozót nem vásárolom meg! 
(korrektort és púdert szoktam használni alapozó helyett)

  • a Comfort Wear komplexnek köszönhetően természetes hatást és komfortérzetet kölcsönöz az arcbőrének - félpipa mondjuk

  • hidratál - pipa 


  • felszíja a felesleges faggyút ahol szükséges - X  nekem ez elmaradt




  • SPF 12-es faktorral védi a bőrt - ez pipa :) 




Összességében ez a véleményem erről a termékcsaládról! Elnézést hogy ilyen sokat írtam, de szerettem volna megosztani minden tapasztalatomat veletek! :)
Ahogy így az eredményeket elnézem, jó minősítést tudnék adni a termékeknek! :)
Ha valakinek megtetszik akármelyik ne habozzon megvenni! :)
Remélem tetszett nektek a post!
Puszikaa ♥



Szernétek még hasonló teszteket olvasni a blogon?

2 megjegyzés:

  1. a sminklemosót hiányolóm. :)
    nagyon jó kis blog, jó hogy idetaláltam :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Anita!
    A sminklemosóról is van vélemény! :)
    Itt olvashatod:
    http://baannabeauty.blogspot.com/2011/07/avon-extra-lasing-termek-csalad-part-1.html
    köszönöm, igyekszem :)

    VálaszTörlés