2011. június 21.

Tegnapi zsákmányok *-*


Tegnap csak úgy gondoltam hogy elmegyünk délután Bajára az egyik barátnőmmel :) 
Ő kék hajfestéket szeretett volna venni ami itt nálunk nem lehet kapni :/ Ezért is gondoltuk hogy elugrunk Bajára. Közben csatlakozott hozzánk a húgom is.
Hát szerintem nem felejtem el ezt a napot mert annyi hülyeséget csináltunk :D
Nekem bevett szándékom volt hogy megcélozzuk az ottani DM-et. Bár itt nálunk is van DM de az új Max Factor termékcsalád nem kapható. :/

Közben eszembe jutott hogy kiváltom a 150 pontos kupon füzetem is :) Már egy éve szépen gyűjtögettem a pontokat és most már sok volt . Múltkor már kiváltottam a kis táskát is.
Nagy meglepetésemre volt benne egy kupon ami minden Max Factor termékre (amit egy vásárláson belül veszek meg) 25% kedvezményt adott. Mondom wow :)
Aztán még beváltottam pár kupont és ez lett a végeredmény :) Nem sok de nekem nincs munkám és örültem hogy ennyi pénzt össze tudtam spórolni
 :)


Tehát amiket vettem:




-Max Effect Trio Eye Shadows 03-as Tigress vagy mi :) nem tudom már mert ahogy beültem a kocsiba örülten bontogatni kezdtem és az valahogy leszakadt :D 
-Max Factor Smokey Eye Effect ebből az Indigo Mist árnyalat

-Miss Sporty körömlakk Lasting Colour ebből ilyen rózsaszínű árnyalat
-Ebelin után töltő kozmetikai kendők 150 db 
-Adidas for women Pro Clear deo

-Wilkinson borotva  3+1 ajándék
-x-epil arc gyanta
-egy körömkefe

Az árak:

fuh nemtudom... szerintem kidobtam a blokkot :/ de azt tudom hogy alapból fizettem volna 8900,- (talán) de így kuponokkal csak 6300,- körül fizettem :) 

Szóval megéri az active beauty programmal gyűjtögetni :)

Mindegyikről lesz részletes teszt, eredmény meg minden :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése