2013. július 5.

TESZT: Avon Luxe pirosító: Couture Rose

Sziasztok Szépségek!

Ismét egy teszttel készültem nektek :)

Ezzel a pirosítóval még márciusban találkoztam először, az akkori szépségnagyköveti találkozón. Akkor újdonságként lett bemutatva, és már akkor beleszerettem. Viszont a megvásárlása váratott magára, egyszer azért mert sokalltam az árát, máskor pedig nem volt benne az aktuális katalógusban.

Végül is, júniusba lett belőle vásárlás, de azóta is imádom és rendszeresen használom sminkelés során.


A csomagolását nem fényképeztem le, de teljesen egyforma a szemhéjpúder paletták csomagolásával.
Imádom ezt a kis dobozt is, hisz nagyon eltalálták az ízlésem ezzel a lila-fekete csipke mintával ☺


Kibontva.
Gyönyörű ez a fényes, arany borítás, viszont nagyon körülményes... Folyton összemaszatolom, tiszta ujjlenyomat. Amúgy ez az egyetlen szépséghibája az egész terméknek, a többi mind pozitív :)))



Kinyitva találunk benne egy hatalmas tükröt, ami nagyon jól jön, ha éppen nincs tükör a közelben.
A pirosító tartalma még egy kis ecset is. 


Természetes fényben fényképeztem, vaku nélkül. 



Matt barackszín, ami számomra tökéletessé teszi a napi sminkelést. Már régóta kerestem matt pirosítót halvány árnyalatban, és most végre megtaláltam :))




A pirosítóhoz jár ez az ecsetke, ami annyiban különbözik a már megszokott ajándék ecsetektől, hogy ferde a vége. De nem lehet vele szépen dolgozni, így ajánlatos mellé beszerezni egy normál pirosító ecsetet is. 



Alap nélkül is látszik a hatása. Alappal pedig brutál jól kijön a valódi színe, és erőssége.



Jól pigmentált, hisz alig érek bele az ecsettel és máris beborítja az ecsetet.
Elég egyszer áthúzni az ecsetet a pirosítón és elég a pirosításhoz. Így azt hiszem, gazdaságosnak is mondhatom.  


Két árnyalatban juthattok hozzá. A másik árnyalat (Show Stopping Pink) erősen rózsaszín árnyalat, és meglehetősen fényes, így én azt nem vásároltam meg, mivel az nem az én ízlésem.


Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése