2012. július 5.

Jó reggelt! :)

Sziasztok Szépségeim!
Ki az aki már ilyen korán fennt van?
Nekem muszájból kellett felkelnem, mivel ha sokáig alszok, este nem tudok elaludni xD Ezért inkább felkelek ilyenkor és éjjel jót csicsizek :P
Meg nembeszélve arról hogy ha ezt így teszem, akkor augusztus végén nem kell azzal bajlódnom hogy vissza szoktassam magam a normális '' reggel kelek, nappal fennt vagyok, este fekszem, éjjel pedig alszom '' ritmusra :D
És kinek mi lesz a mai program? :D
Nekem még egyenlőre semmi... :$ de úgyis kitalálnak majd valamit amit meg kell csinálnom xD
Meg ma szeretnék egy új sorozatot elindítani, amiben a ti segítségetekre is szükségem lesz majd! De egyenlőre nem mondanék többet erről :P
És hogy lássátok milyen vagyok reggelente, csatoltam egy képet a fejemről xD még így az ágyból :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése