2012. január 7.

Mostanában vettem PART 2 Other things


Sokatokat ezek az ecsetek érdekeltek!
Hát akkor most bemutatom! :)


Ezt a kis szuper alapozó ecsetet Németországban vettem még szeptember végén.
Amikor megláttam egyből beleszerettem! 
Pink színűűűű ♥ Bűn lett volna otthagyni.
Az árára nem emlékszem pontosan, de ha visszaváltjuk Forintba olyan 1500-2000Ft között lehetett.
Azóta is nap mint nap használom. 
Itt Magyarországon még nem láttam ilyet, úgyhogy mindenképpen megérte! 
A feje elég tömött ahhoz hogy szépen tudjunk vele dolgozni, és a tisztítása is egyszerű!


A másik gyönyörűségem! :) 
Keresgettem egy normális duo fiber ecsetet és ez adta be vaterán.
Nagyon megörültem neki! 
Az eladót már ismertem, mert a legutóbb is tőle rendeltem és a visszajelzései is jók voltak!
Így mindössze 2900Ft-ért az enyém lett! :D


Hihetetlen jó a feje! Elég tömött, abszolút nem hullik! Szuper!
Itt látszik hogy jó cuccokat is találhatunk az aukciós oldalakon!
ÓÓÓ és persze babarózsaszín ^_^
(Pamacsnak is tetszik)

Nem az ecsetekhez tartozik, de ezeket is mostanában szereztem/kaptam:


Treselle mystique parfüm és Christina Aguilera parfüm tusfürdővel!
A Treselle mindössze 125 Ft volt, amit egy tanácsadónői ösztönző teljesítését követően kaptam meg! :D


A Christina parfümöt pedig, a cserediákomtól kaptam szülinapomra! :D
Ooo annyira visszamennék Németbe! :D

Ti láttatok már ilyen Ebelin ecsetet Magyarországon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése