2011. november 3.

AVON HAUL 15. katalógus + 16. katalógus újdonságai


Sziasztok szépségeim! :)
Először is szeretném megköszönni a SMINKBOX-nak hogy kitettek a linkek közé!
Nagyon örülök hogy rátaláltam erre a hasznos kis oldalra mert rengeteg bloggerin bejegyzését tudom olvasni egy helyen  olyanokét is akiket ezelőtt nem ismertem! :)
Még egyszer köszönöm! :)

Visszatérve a bejegyzés témájához:
AVON haul :P
Én minden kampányban rendelek, mert rendelnem kell :D Mivel Koordinátor vagyok.
Általában a csapatom gardírozása annyi időt vesz igénybe hogy nemigen foglalkoztam úgy a katalógussal mint azelőtt.
De most jött az őszi szünet, egy hét áldott pihenés! :)
Végre volt időm úgy is leülni, végiglapozni a katalógust, és végiggondolni mire is van szükségem :)



Ezek a termékek lettek a haulom :D


Beszereztem egy körkefét az akciós újságból. Nagyon szeretem mert könnyebben tudom szárítani vele a hajam! :)


Kértem egy Extra Lasting sminklemosót mert a régebbim elfogyott és ezt nagyon imádom!
Nagyon megelégedtem már az előző kampányban is a hővédő hajformázó spray-vel és ezért rendeltem egyet a húgomnak is :)
+ egy Volume sampon :)


Az 5 termékből álló szett. 1999,-ért. 
Pont jól jött mert szülinapi ajándéknak gondoltam! :)

A kampány újdonsága: Fergie új illata
Már korábban kipróbáltam az illatot (már akkor is imádtam) és gondoltam most megrendelem.
Megmondom őszintén nagyon csábított a fülhallgató is ami nagyon szuper! :P  


Ééés a következő katalógus újdonságai:
Mega impact szemhéjpúder és superSHOCK spirál állatmintás csomagolásban :)



A spirál ugyanolyan mint a normál kiszerelés csak a csomagolása más.
Pont jókor jött ez a spirál mert a régebbim most fogyott ki :P


Mega Impact duo szemhéjpúder :)
Én Nude Attitude árnyalatot vettem meg mert nagyon szép *-* Nappali sminkekhez fogom használni! :P


És a Charm nyakláncok :)
Nekem eddig nem nagyon jöttek be az Avonos ékszerek de most egyszerűen megveszek értük!!
Szerintem nagyon csajosak tényleg "bájosak"


Végül a karácsonyfás habfürdő zöld alma illattal :) IMÁDOOOM ♥

+ egy általános minta csomag. Nagyon kellett már mert nem tudtam miből mintát adni a vásárlóimnak! Ebben a legtöbb termék mintája megtalálható úgyhogy tökéletes!



Ti miket vásároltatok?  Kifogjátok ti is próbálni az új termékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése