2011. szeptember 10.

Jillian Dempsey négyes korrektor paletta


Erről a palettáról hallottam már jót is, rosszat is! Most a saját véleményem szeretném megosztani veletek! :)

A formája nagyon letisztult, elegáns; mégis praktikus és nem is olyan nagy, tehát egy táskában simán elfér! :)
Nálam a szép csomagolás már +1


Nagy hiánynak tartom azt hogy nincsen benne tükör! Igazán belerakhattak volna egyet! :)
Amúgy itt láthatjátok a négy színt is! Nagyon szépen el van rendezve. Találunk benne egy kis ecset is!


Az ecset nem annyira jó. Az biztos hogy jobb mint a bizsus szivacsos fejű applikátorok, amik egy használat után leesnek. De a célra nem megfelelő. Sem az ecsettel sem ujjunkkal nem tudjuk jobban felvinni a korrektort sajnos. Én ezt maximum szájfény ecsetnek tudnám elképzelni! Egy RENDES korrektor ecsettel sokkal egyszerűbben dolgozhatunk!

Két árnyalata kapható: LIGHT a világosabb bőrűeknek, DARK a normál bőrűeknek!

"A professzionális korrektorpaletta négy, szakértői szinten összehangolt, krémes árnyalatból áll, melyek segítenek elfedni a bőrhibákat, a szem alatti sötét karikákat és a bőr pirosságát. A korrektorpalettát a hidratáló krém után, de az alapozó használata előtt kell felvinni. Használhatják a színeket önmagukban, vagy mind a négy színt egyszerre."   Olvashatjuk a termékről.

Melyik szín hova?

  • LILA
    sötét/pigment foltokra
    sárgás tónusú területekre
  • RÓZSASZÍN 
    bőrhibákra
    szem alatti sötét karikákra
  • BARACKSZÍN
    fakó bőrre az orcákon
    és a szemöldökcsonton
  • SÁRGA kipirosodott arcra és
    T-zónára

A Lilát kipróbáltam, kb nem is látszik az arcon. Kétlem hogy egy pigmentfoltot eltakarjon! -1
A Rózsaszín sem a bőrhibáim, sem a karikáimra nem volt jó! Ugyanolyan volt mint előtte!-1
Barackszínű: ez az árnyalat tetszett! A fakó bőr tényleg "élettel telibbnek tűnt tőle"! +1
A Sárga úgy vált be, hogy egy pattira vagy piros bőrterületre raktam belőle, és rá egy kis stiftes korrektort, és nagyon szépen elfedte a pattit is és a pirosságot is! +1

Az állaga szerintem lehetne egy kicsit sűrűbb, mert ha nem lenne ennyire "folyós" akkor lehet hogy jobban fedne! -1


Összegezve:


A termék nem olyan borzalmasan rossz! Tehát találkoztam már sokkal sokkal rosszabb termékkel is! Tény hogy az Avon kicsit eltúlozta a leírást, de ez más cégnél is szokott így lenni!
Olyan SEMLEGES a véleményem, meg lennék nélküle is, de mivel már szereztem egyet ezt már elfogom használni. Megmondom kicsit többet vártam ettől a terméktől, de mindig minden nem lehet tökéletes!
2 színt biztosra fogok használni, a másik 2-t pedig ...nemtudom... 


Kiknek ajánlanám?
Azoknak akiknek tényleg nincsenek olyan durva bőrhibái mint nekem, mert nekik biztos szupi lenne! Nekem csak a fedőereje nem tetszik!




Ti próbáltátok már? Nektek hogy vált be? Mi a véleményetek?

2 megjegyzés:

  1. Gondolkoztam rajta, hogy én is megveszem de azt hiszem így nem fogom :)

    VálaszTörlés
  2. Nem azért írtam hogy eltántorítsalak a vásárlástól, csak ez nekem így vált be! :)
    Lehet hogy neked meg pont tökéletes lenne! Sajnos nem vagyunk egyformák! :D

    VálaszTörlés